Loading...
× 新用户首次购买巴士票可享有高达 52% 折扣仅限巴士票! 了解更多
东南亚最大的海陆票务预订网站
(新加坡,马来西亚,印度尼西亚, 泰国,文莱,越南,緬甸,寮国)

我们接受

Easybook Statistics
Customers
2.5+ M
Over 3 million monthly customers within Southeast Asia rely on Easybook as a trusted online booking platform
Tickets Sold
40 M
More than 40 million trips have been successfully booked through Easybook
Operators
4000
Easybook offers over 60000 routes across South East Asia
与柜台同价 *
零手续费 **
折扣高达10% ***
Why Book With Easybook?
Largest Land & Sea Transportation Online Booking Platform in Southeast Asia

We are the largest online booking platform for land and sea transportation services in all Southeast Asia offering various travel tickets to help you connect to spectacular destinations.

Trustworthy

With over 13 years of experience within the transportation industry, we have established a strong background history through our success and is always aiming to deliver only quality services.

Various Payment Options

Select from a range of payment options and currencies made available to help you make your purchase conveniently.

Honest Price

What you see is what you pay. No price inflation. No hidden fees. We offer you quality services and amazing deals at affordable prices.

Discounts & Promotions

Frequent promotions are up for grab! Check out great discounts and sales from time to time to enjoy lower prices.

Earn Easipoints

Be rewarded with every ticket purchase. Collect our EasiPoints every time you make a purchase and make redemptions to earn a price cut for your next purchase!

Bas . Kereta Api . Feri . Kereta

Berangkatlah dengan pengangkutan bas

Anda akan berasa menarik hati dengan pilihan yang ada! Easybook.com menawarkan perkhidmatan tempahan bas express jarak jauh yang mempunyai 700 buah bas operators and 6000 kali laluan bas di Singapura dan Malaysia. Berangkatlah sekarang dengan bas ke destinasi seperti Penang, Genting Highlands, Johor, Singapura and banyak lagi! Kami telah menjual tiket lebih dari 1 juta keping dan semua destinasi berangkat/ berlepas anda boleh memdapati di atas talian. Anda sekarang boleh bercakap selamat tinggal dengan kuanter pembelian tiket bas yang kena beratur panjang and letih! Penempahan tiket sekarang boleh dibuat di atas talian yang memudahkan kehidupan anda dengan memyediakan bayaran di atas talian yang selamat dan jelas melalui Online Internet Banking Transfer atau dengan credit card anda.

Berangkat dengan kereta api

Tidak suka menaiki bas? Berangkatlh dengan kereta api yang menawarkan pandangan dan penglihatan luar yang unik and kedudukan yang selesa. Easybook.com menawarkan 2000 laluan kereta api and merupakan syarikat penempahan atas talian yang terbesar bagi KMT and ETS kereta api. Kereta api ETS adalah sangat cepat and selesa untuk diduduki . Ia berangkat dari KL ke Penang, Ipoh, Taiping, Johor, Singapura and banyak destinasi lagi. Penempahan tiket kereta api adalah sangat mudah sekarang, anda akan menerima satu salinan pengesahan penempahan untuk e-tiket awak sebaik sahaja anda membuat bayaran atas talian.

Berangkatlah dengan Feri

Merancang untuk melawat ke pulau-pulau yang cantik di Malaysia? Menempah tiket Feri sekarang sebelum anda berangkat ke destinasi seperti Pulau Redang, Tioman, Langkawi, Batam and banyak lagi. Easybook menawarkan lebih dari 300 kali laluan feri dan kami mempunyai kebanyakan operator feri bersama dengan kami.

Perkhidmatan kereta sewa

Jika anda merupakan seorang pengembara yang suka kebebasan and cabaran, perkhidmatan kereta sewa kami merupakan pilihan utama bagi anda. Tawaran perkhidmatan kereta sewa yang disediakan oleh kami adalah tidak mahal! Semua operator perkhidmatan kereta sewa tempatan kami menawarkan harga yang berpatutan and tidak seperti operator lain yang bukan berasal tempatan menawarkan harga yang tinggi ataupun beberapa kali ganda! Anda boleh membuat pilihan dari 100 buah syarikat kereta sewa dan lebih daripada 100 berjenama. Tawaran terendah daripada kami hanya berharga MYR70-RM100 sehari. Layarani lah Easybook.com sekarang!

*仅高价于柜台价格0.01% **仅适用于没有使用折扣码的交易 ***部分行程折扣已包含于票价中(低于柜台价) *图片仅供参考 * 行程时间仅为估计时间。